Känns som att..

.. jag börjar få lite bättre koll på helgerna nu äntligen. Innan gick jag nästan alltid upp 1-1,5 kilo varje helg och fick gå ner det igen veckan efter. Lagom irriterande att gå upp det man kämpat för i veckorna och sen behöva gå ner det igen. Men förra helgen började det släppa och den helgen visade vågen "bara" 0,4 upp vilket jag va jätteglad för. Efter denna helgen visade vågen 0,4 upp också. Skillnaden denna helgen är att min mage inte vill som jag vill och jag har inte kunnat gå på toa sedan i fredags. 
 
Jag är ändå rätt nöjd. Känns bara att se en viktnedgång på runt 10 kilo även efter en helg. Nästa delmål är - 12 kg. Det är lite drygt 2 kilo dit. Skulle gärna vilja få bort 3 kilo för då har jag nått delmål 3 också, men får nog ge det i alla fall 2 veckor. 
 
Nu ska jag börja göra mig iordning och leta upp lite viktiga papper, sen blir det möte. Håll tummarna! Behöver att det går bra för att det ska lösa ett problem jag har framför mig. Men mer om det i ett senare inlägg.
 
//Hon som börjar bli lite nervös


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark