Sammanställning 1:e April - 1:e Maj

Jag har ett excel-ark med vikt och mått för midja, höft, byst, armar, lår och knä som jag fyller i med jämna mellanrum. Tycker det är det bästa sättet för mig att se att det faktiskt händer saker. Denna månaden tycker jag inte att det hänt något alls överhuvudtaget men nu när jag suttit och gjort sammanställningen för 1:e April - 1:e Maj känns det genast mycket bättre. Trodde faktiskt inte att det gått såpass bra denna månaden som det har gjort. Har varit en del motgångar men måste säga att nu när jag ser resultatet känns det betydligt bättre. 

1:e April - 1:e Maj

Vikt: - 4,2 kg

Midja: - 4 cm

Höft: - 6,5 cm

Arm: - 1,5 cm x 2

Lår: - 3 cm x 2

Byst: - 2 cm

Knä: - 3 cm x 2

Totalt: - 24,5 cm

//Hon som nu bara ska lära sig att tillåta sig själv att vara nöjd med sina prestationer och inte klanka ner på sig själv hela tiden.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark