Sammanställning mått Maj

Det får va dags för en ny sammanställning över mått idag också känner jag då jag nått ett nytt delmål i midjemått som sagt. 
 
1 Maj - 29 Maj:
 
Midja; - 4 cm
Höft; - 3 cm
Lår; - 1,5 cm
Byst; - 2 cm
Arm; - 0,5 cm
Knä; - 0,5 cm
 
Totalt: 
Midja; - 17 cm
Höft; - 18 cm
Lår; - 10 cm (per lår)
Byst; - 13 cm
Arm; - 4,5 cm (per arm)
Knä; - 6,5 cm (per knä)
 
Det ger på de här 6 mätpunkterna totalt 90 cm på 5 månader. 
 
90 cm och 16 kilo på 5 månader kan jag leva med. Såklart hade jag velat sett större resultat nu men vet ni jag är faktiskt rätt nöjd ändå. Det får hellre ta lite längre tid och att jag kan hålla resultatet än att det går fort och jag går upp allt igen. 
 
 
//Hon som kämpar vidare mot 20 kg och 100 cm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark