Så jäkla taggad!

Jag är så sjuk taggad nu så det finns inte. Hade i måndags gått upp 1,7 pga taskig mat och ingen motion. Men imorse visade vågen inte bara att jag tappat de 1,7 utan 0,5 till. 2,2 kg på 4 dagar! Äntligen har jag kommit förbi min platå. 0,6 kvar till minus 15! Vågen SKA va nere på det till invägningen på måndag. 
 
På lördag blir det lite partaj med vänner. Aningen orolig för hur det ska gå, men som det ser ut nu kommer det vara okej med lite alkohol ändå. Inte så att jag dricker så där jäkla ofta. Under detta året har jag druckit 1 eller 2 gånger och vi är inne på den 5:e månaden. 
 
Idag har jag dessutom suttit och gjort lite motiverande collage och armband.
 
Så nu jäklar ska jag nå minus 15 senast nästa vecka och jag ska nå minus 20 till den 1:e juli. Klarar jag det kommer jag ha tappat 20 kilo på 6 månader. Vilket blir ett genomsnitt på 0,8 kg i veckan. Är inte helt fel med tanka på att jag ibland går upp lite och att jag ibland får svackor på 1-2 veckor när jag inte orkar hålla på. 
 
//Hon som ska fixa 6 månaders målet
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark