Den där ökända..

.. viktplatån har äntligen släppt. Hamnar inte i dem så ofta, tror jag haft 2 på 4 månader så det är ju helt okej men när jag väl fastnar fastnar jag länge. Maten går inte vidare bra och träningen är nästan obefintlig. Det går upp lite och det går ner lite men aldrig ner under det minsta. Men nu verkar det äntligen ha släppt så hoppas på ett bättre resultat på måndag. Har ätit riktigt bra denna veckan än så länge och tränat varje dag, ska stax ge mig på veckans 3:e pass tänkte jag. Var nere på lite över 14 kilo innan platån slog till. Nu ligger jag på 13,6 kg och SKA ha bort 1,4 kilo till tills den 19:e Maj. 
 
Det ska gå så är det bara!
 

//Hon som hittat motivationen igen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark