Sammanställning

Egentligen brukar jag göra mina sammanställningar den 10 men jag känner för att köra en idag.

 

1 Maj - 3 Juni;

Kilo; - 2 kg

Midja; - 4 cm

Höft; - 3 cm

Byst; - 2,5 cm

Arm; - 0,5 cm

Lår; - 2 cm

Knä; - 0,5 cm 

 

Vikten har inte gått såbra den här månaden men är ändå rätt nöjd. Har inte direkt ansträngt mig och ändå tappat lite. Plus att jag ser att jag kan hålla vikten även om jag äter onyttigt då och då. Finns hopp om att klara det även sen när jag är klar då.

 

Totalt 1 Januari - 3 Juni;

Kilo; - 16 kg

Midja; - 17 cm

Höft; - 18 cm

Byst; - 13,5 cm

Arm; - 5 cm x 2

Lår; - 10,5 cm x 2

Knä; - 6,5 cm x 2

Totalt; 92,5 cm

 

Målet var att ha tappat 20 kilo tills den 1 Juli (på 6 månader), men det blir lite väl mycket press på det känner jag, med fester och massa nytt med jobb och göra klart skolan, så därför tänkte jag att måtten skall vara nere på totalt 100 cm tills den 1 Juli. Det vet jag att jag klarar. Däremot ska jag försöka komma ner till minus 18 kilo i alla fall. 

//Hon som börjar få ett bättre förhållande till mat och vikt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark