Här har det inte..

.. hänt mycket på hur länge som helst. 
Har haft så fullt upp med skolan och nya jobbet. 
 
Tänkte dra ihop ett inlägg med lite bilder på vad jag köpte på Ullared senare. Tills vidare får ni hålla tillgoda med att jag nått ett nytt delmål i midjemåttet. 17! cm borta nu. Vikten däremot står stilla, men har inte riktigt orkat ta tag i den heller men huvudsaken är att jag står stilla och går jag upp något så försvinner det fort igen. Jag börjar lära mig hur det fungerar och det är en stor del i en likad minskning. Kan jag lära mig att ha en balanserad vikt nu kan jag klara av det sen när jag är helt klar också. 
 
//Hon som ska vinna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark