1 ynka kilo kvar..

.. tills jag nått minus 15. 

Det är hälften av alla kilon jag gick upp när jag gick på mediciner för 2 år sen. Under det året jag var medicinerad la jag på mig 30! kilo på 10! månader. Usch! Avslutade medicineringen efter 1 år men kunde ändå inte tappa någon vikt. Men nu i början av 2014 kom jag äntligen igång med det hela och har tappat nästan 15 kilo på 4 månader. Jag är halvvägs till den jag var innan jag började på medicinen. Även när jag fått bort de 30 medicinkilona ska jag ner 10-15 kilo till men då är i alla fall de där mega-kilona borta. Och nu är jag halvvägs till det, tror det är därför jag är så besatt av att nå 15. Har fått någon konstig idé att om jag bara når minus 15 kommer allt att ordna sig. Jaja jag får la se hur jag känner när jag når det. 

På fredag blir det Tyskland med sambon och svärisarna. Ska bli skönt att komma bort ett tag och försöka att inte tänka på vikten. Både jag själv och sambon har den senaste tiden insett att jag är aningen för besatt av allt vad vikt heter. 

//Hon som är en bit på vägen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark