Statusrapport 6 månader

Nu var det jättelänge sedan jag skrev sist. Har inte riktigt haft ork till någonting den senaste tiden. Började mitt semestervik för 4 veckor sedan och legat sjuk nästan hela denna veckan. 
 
Tänkte än vi skulle se hur det gått för mig de här 6 månaderna som jag hållt på med att få kontroll över vikten.
 
 
Sedan starten i Januari har jag tappat;
 
19,5 kg
21,5 cm i midjan
23 cm runt höften
12,5 cm runt varje lår - totalt 25 cm
5,5 cm runt varje arm - totalt 11 cm
15 cm över ryggen och bysten
8 cm runt varje knä - totalt 16 cm
 
Allt som allt har jag alltså tappat 111,5 cm och nästan 20 kilo på 6 månader. Närmare 0,7 hg i veckan. Känner mig inte jättesupernöjd med det kanske men så tittar jag på före och efter bilder så känns det genast mycket bättre. 
 
Fotnot: Innan start. Slutet på 2013.
 
Fotnot: Februari 2014 - 7,5 kilo tappade.
 
Fotnot: Idag. Juli 2014. Nästan 20 kilo lättare.
 
Fotnot: Till vänster precis efter start. Till höger 5 månader senare. 
 
Fotnot: Samma kläder Börjar bli dags att förnya garderoben lite.
 
Fotnot: Ja skillnad är där allt! Nu kommer jag kämpa vidare mot nya mål. Ska ha bort i alla fall 14 kilo till. 
 
Målet är att kunna känna mig bekväm i badkläder, och sommarkläder överlag, till nästa sommar. Hur många kilon det är tills det vet jag inte riktigt än. Allt beror på hur jag känner mig och hur allt fördelar sig undertiden som mer försvinner. 
 
//Hon som börjar acceptera sig själv
 

Postat av: Johanna

Bra jobbat! Det syns väldigt stor skillnad!

Gabi 2008 VK

Svar: Tack så mycket! :)
Kat

2014-07-20 @ 14:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark