Hej sötnosar!

Va ett tag sedan jag skrev nu. 
 
Har varit mycket annat just nu. 
Var så stolt över mig själv förra veckan, var nästan nere på minus 10 kilo men som vanligt låter jag helgen komma ivägen och alla mina superresultat försvann. Nu måste jag köpa mig ner i vikt igen.. Måste komma på något sätt att inte låta helgerna förstöra. Ska dessutom till doktorn nästa vecka så vill gärna ha ett bra resultat att visa henne. Eller ja, tappat totalt 8 kilo och 6 kilo sen jag va hos henne sist. Hade hoppats på att kunna visa 8 kilo minus och totalt 10. Jag vet att det kan gå jag måste bara hålla det till helgen. 
 
På tal om helgen. På söndag har jag och sambon varit tillsammans i 1 år. Tiden går så jäkla fort!
 
//Hon som måste hitta ett sätt att klara helgerna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark