Äntligen!

Imorse visade vågen 10,2 minus! Äntligen är har jag gått ner på 2 siffrig minskning.
 
Var hos doktor nu imorse också. 2 månader sedan jag va där sist. 7,5 kilo har försvunnit på de 2 månaderna och totalt på lite mindre än 3 månader har jag fått bort 10,2 kilo!
 
Jag vet att det finns de som har bättre resultat än mig men vet ni vad; För första gången i mitt liv skiter jag i alla andra och tillåter mig själv att vara stolt över mina egna resultat. 10 kilo på 3 månader är mycket bättre än vad jag vågat hoppats på med tanke på att jag fortfarande har problem med helgerna och går upp en del då. Det är ändå i genomsnitt 0,83 hg i veckan. Fortsätter jag i den här takten (och med utrymmer för uppgång och stillastående) kan jag ha nått mitt mål innan året är slut!
 
Nu ska jag äta frukost, städa lite och förebereda mig inför mötet i eftermiddag. 
 
//Hon som är stolt men nervös inför nästa möte
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark