Tårtbak..

Jag kommer va helt slut ikväll. Klockan är bara 13.30 och jag är redan helt seg i kroppen. 
2 tårter är klara i alla fall, alla delar till en av tårtorna är klara - skall bara montera ihop den och botten till systerna tårta är klar. Hon är glutenallergiker och får därför en helt egen tårta. 
 
Vågen visade 8 kilo minus nu! Finns nog inget bättre än att ha slått målet med 3 kilo!
 
Nu ska jag lägga mig i sängen en stund och koppla av med ett avsnitt Law and order - Special victims unit (världens bästa serie) och sen ska jag hämta nycklarna till lokalen innan jag gör färdigt de sista tårtorna. 
 
//Hon som är väldans effektiv

Postat av: Emelie

Hoppas att du har haft ett bra födelsedagsfirande och en bra födelsedag. :)

Svar: En av de bästa ^^ Tack :)
Kat

2014-02-08 @ 14:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark