Tänkte göra ett..

.. super inlägg med de resterande dagarna på bloggutmaningen. Jag gör bilderna i miniatyr så kan ni själv klicka på dem för att få dem större. 
 
Dag 25: Vad kan man hitta i din väska?

Är helt frälst i väskan jag fick av min sambo på min födelsedag. Innehåller däremot är inte lika roligt. Nycklar, plånbok, migräntabletter, deo, plåster, hörlurar (som jag inte ens plockat upp ur förpackningen än, köpte dem i och för sig i lördags så), lypsyl, penna och näsdukar. 
Det är väldigt lite för att va mig men har inte hunnit fylla den ordentligt än. 
 
Dag 26: Din favorittid på året.

Det är utan tveckan våren. Det är inte kallt men inte tillräckligt varmt för att man ska kunna ha tjocktröjor på sig. Jag älskar tjocktröjor! Har för övrigt klickat hem en galet snygg skinnjacka från asos.com i fredags också. Borde få den i slutet på veckan. 
 
Dag 27: Varför gör du denna utmaningen?

Mest för att jag behövde lite tips på vad jag skulle skriva om. Men det visade sig vara rätt kul ändå faktiskt.
 
Dag 28: En bild från förra året och en från i år.

Vänstra bilden är från hotellrummet på Rhodos i Juni 2013 och högra bilden är från min födelsedag nu den 7 februari 2014. Fortfarande samma tjej men ändå inte. 2013 var jag helt övertygad om att jag inte kunde gå ner i vikt och jag orkade helt ärligt inte ta tag i det heller. Sen fick jag hjälp i slutet på 2013 och under 2014 har jag nu gått ner runt 8 kilo. Jag tror mer på mig själv och för varje kilo som försvinner ju mer växer självförtroendet. Medicinkilona - ni SKA bort!
 
Dag 29: Vad haar du lärt dig denna månaden?

Framför allt vilka mina riktiga vänner är. Finns de som funnits i mitt liv alldeles för länge som ni är borta och jag har helt plötsligt mycket mer energi kvar! Jag har också lärt mig att plugga på 125% (3 kurser samtidigt) är på tok för mycket. Skall bli så galet skönt när Mars är slut så jag kan övergå till 75% och bara 2 kurser istället. 
 
och avslutningsvis:
 
Dag 30: Din favoritsång.

Den blir svår, jag har så många beroende på vilket humör jag har. Men en jag aldrig tröttnar på är Dishwalla - Candleburn. Ni hittar den HÄR! 
 
//Hon som borde plugga lite


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark