Nailart

Har ju fått en jäkla dille på nailart på sistonde. 
Idag har jag 5 olika stilar på mina naglar - försöker bestämma mig för hur jag ska ha det på min fest på lördag.
Skulle vilja ha fler mönster man kan klistra på naglarna så man kan göra lite mer saker. Det är kul att testa med rhinestones och glitter m.m men det håller inte lika bra och det är inte lika kul efter ett tag. Vill kunna göra fler olika saker.
 
Såhär ser de ut just nu och jag är inte mer klok på hur jag ska ha det för det:
 
 
Annars är dessa mina favoriter än så länge:
 
Har önksat mig mer nailart saker i födelsedagspresent så hoppas på att få en del nya saker. 
 
//Hon som vill ha mer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark