Hej sötnosar!

Jag ber om ursäkt för att det varit så tyst här. Har haft för mycket annat att tänka på för att orka blogga helt enkelt. 
Inte riktigt orkat ta tag i något mer än skolan. 
 
Har haft en mysig alla hjärtans dag med sambon om inte annat. Jag fick ett halsband och örhängen av honom och i lördags så fick han sin present. Vi satte oss i bilen och så fick han en address att köra till. Playoteket i Malmö. Väl där fick han 1000 kronor att välja vilka spel han ville. Gissa om han va som ett barn på julafton. Känns verkligen bra att få ge tillbaka något till honom när han ger mig så mycket. Både när det kommer till saker men även när det kommer till allt annat. 
 
För övrigt så har vi varit tillsammans i 11 månader idag. Kan inte förstå att det snart är ett år! Helt galet!
 
I morgon är det ny vecka och vikten ska bli lite mer prioriterad igen känner jag. Nästa doktorsbesök är den 27 och jag vill verkligen visa min doktor att jag kan gå ner i vikt. Känns otroligt bra att ha en läkare som tror på en så vill som sagt verkligen bevisa för henne att hennes stöd och tips funkar kanon.
 
//Hon som försöker
 
 

Postat av: Emelie

Ni ser så lyckliga ihop, jag är glad för din skull. :)

Svar: Haha ja för det mesta iaf ;) men Tack så mycket ^^
Kat

2014-02-18 @ 00:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark