Framsteg.

Jag skrev ju igår att jag skulle köra med klädmål istället för att använda vikt som mål. Känns som sagt roligare och mindre krav. Ett av målen var iaf att gå från XL till L i leggings. För 8 kilo sen satt L så tight att det va löjligt. Jag kunde få på dem men de kasade alltid ner och satt inte alls bekvämt. 
 
Nu idag när jag gick igenom garderoben hittade jag ett par leggings i L och tänkte att jag måste prova och se. De sitter helt perfekt! Så jäkla skönt! Och på tal om det mina jeans är också förstora. Allt det på 8 kilo. 1 storlek ner i nederdelar och nästan 2 storlekar ner i överdelar. Snacka om motivation! 
 
//Hon som ska ta en promenad och bränna lite fett


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark