Förlåt..

.. för väldigt dåligt uppdaterande. Har haft så mycket att göra i helgen så det varit galet!
Har i alla fall varit den bästa födelsedagen någonsin och jag har fått masssa fina saker. Fick lite pengar till sparande för en eventuell flytt men igår bestämde min mobil sig för att begå självmord så idag är det jag som måste köpa ny. Där försvann de pengarna. 
 
Pengar är ett väldigt känsligt område för mig. Antar att det blir så när man först varit arbetslös ett halvår och sen börjar plugga. Och som grädden på moset har jag åkt på en skyhög återbetalning och nu gick mobilen sönder som sagt. 
 
Aja, jag får hoppas på det bästa!
 
//Hon som inte vill sjunka ner fast det går lite tungt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark