Dags att ta..

.. tag i träningen nu också när maten börjar falla på plats och jag inte behöver kämpa så mycket med den längre så idag blev det en promenad. Tog mig 30 min att avverka 3 km. Har för något år sedan sprungit 3 km på 15 min. Det SKA jag kunna göra igen!
 
 
//Hon som inte får tappa sin motivation
 

Postat av: Emelie

Jag ska snart också börja motionera, jag har gått upp 10-15 kg på två år. Men först måste jag få rätt på min sömn och mina matvanor och jag är på god väg där jag också.

Svar: Det låter bra att få ordning på sömn och mat först. Jag har hittat matvanor som passar mig perfekt nu och jag mår mycket bättre både psykiskt och fysiskt! Det är verkligen värt att satsa på sig själv :)
Kat

2014-02-20 @ 13:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark