Dag 18 och dag 19

Glömde skriva igår. Kände att jag hellre spenderade tid med sambon faktiskt så idag blir det både dag 18 och dag 19.
 
Dag 18 - Min garderob.
 Mitt rum är där jag har mina bas-plagg, mina festkläder och lite finare kläder och alla mina skor. Sen har jag en garderob, en lite skrubb och 6 byrålådor med kläder men de tänkte jag inte visa här. 
 
Dag 19 - Smeknamn du har, och varför du har dem.
Har lite olika, men framför allt Kattiz och Katta. Min familj kallas mig Zina. Zina-Mina-Japp-Japp och Zinis-minis brukar vara favoriter också. Zina kommer från när jag själv var liten och verkligen inte kunde säga mitt eget namn. Katarina är ett svårt namn för ett litet barn. Sen har det hängt kvar och det är väldigt sällan min familj kallas mig något annat än någon som innehåller Zina.
 
Sen har ju min sambo lite smeknamn på mig också som älskling, äskinen och sambo-bambo t.ex. 
Kärt barn har många namn!
 
//Hon som nästan aldrig blir kallad Katarina
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark