Vet inte om jag..

.. ska skratta eller gråta!
 
 OMG! 
Vänster: Innan jag började.                                               Höger: Idag. 
 
Visst nu sitter jag ner på bilden till vänster och står på bilden till höger. Men shit! 12,5 kilo gör en hel del. 
Tji får du, dumma sjukdom! Jag är starkare än dig! Nu tar vi tag i resterande kilon. 
 
 
Tycker för övrigt det kan sluta regna så jag kan bege mig ut på en pw! Tänker inte bli sjuk för vi har roliga planer i helgen och därför vill jag inte bege mig ut i regnet. 
 
//Hon som är lite mindre köttbulle nu än innan

Postat av: Ida

Duktig!!!

Svar: Åh tack :D
Kat

2014-04-11 @ 11:14:23
URL: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark