Vad hände här liksom

Skulle egentligen vänta med att göra nya jämförelsebilder till jag gått ner totalt 15 kilo, 1,5 kg kvar med andra ord. Men den senaste veckan har jag känt mig lite låg, omotiverad och inte alls märkt någon skillnad på mig själv. 
Därför kände jag att jag behövde den där jämförelsen nu, även om jag kommer göra en vid minus 15 också.
 
Skillnad på en månad och lite över 3 kilo;
  
 
Bilderna är inte tagna i exakt samma vinkel men skillnad är det allt fast det bara skiljer 3,3 kilo. ÄNTLIGEN börjar kärlekshandtagen krympa. Ni anar inte hur gärna jag vill bli av med den lilla badringen jag har över mina höfter. 
 
Från sidan ser man inte riktigt lika mycket skillnad men jag tycker mig att kunna se nedre delen av magen ha krympt lite på de 3 kilona;
 
 
Det roliga är att nedre delen av magen krymper fortare än övre så det ser ut som ett litet stup från mitten av min mage just nu. Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta åt det faktiskt. 
 
Och jämför vi dagens bilder med starten ser det ut såhär;
  
 
Skillnad sida från start och idag;
 
 
Den där jäkla magen är sakta men säkert på väg bort. Insåg igår dock att det får ta den tid det tar, jag tänker inte stressa fram det och sitta här med massa lös och överflödig hud sen när jag är klar!
 
//Hon som fortsätter kämpa på
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark