Sammanställning..

.. av 3,5 månads viktkämpande.
 
Som jag skrev i förra inlägget så har jag tappet 12,2 kilo. På 15 veckor. Det är strax över 8 hg i veckan.Känns rätt okej faktiskt, och då stod jag still i flera veckor efter min födelsedag och har haft några uppgångar under den tiden också. 
 
När det kommer till måtten ligger de till såhär:

Midjan: - 10,5 cm
Höften: - 11 cm
Lår x 2: - 7 x 2 = 14 cm
Byst: - 10 cm
Arm x 2: - 3,5 x 2 = 7 cm
Knä x 2: - 4,5 x 2 = 9 cm
 
Totalt: 61,5 cm
 
Ångrar lite nu i efterhand att jag inte mätte handlederna, halsen och vaderna också men det får va som det är. Om några veckor ska totalsiffran vara över 70 cm så är det bara!
Det är för övrigt 1 dygn sen jag ställde mig på vågen sist. Galet svårt att låta bli, men jag måste bli av med mitt våg.beroende så jag får bättre koll på hur veckorna går och slipper se så mycket diffar under tiden. De gör mig ändå bara omotiverad och sur. 
 
//Hon som kämpar på


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark