Sådär ja,

nu börjar det ordna upp sig igen. Efter att fått ordning på magen och ett utbrott av lingonveckan har vikten gått ner till den jag hade för två dagar sedan igen. Borde lära mig att inte bli besviken på mig själv när det händer, jag vet ju att det är så det är med min kropp. Denna gången blev jag dock inte så besviken som jag brukar så det börjar kanske sjunka in i huvdet sakta men säkert nu också. Däremot blev jag lite förvånad när jag provade ett par gamla jeans idag. De är fortfarande lite för små men de sitter bättre än för en vecka sedan och det skiljer knappt något i vikt eller centimeter. Hmm, undrar hur det där går till. Glad är jag för det ändå om inte annat. 
 
För övrigt så blir det Ullared i mitten på Maj så har ungefär 3 veckor på mig att tappa 2 kilo och det är inga problem, det ger jag mig sjutton på. De ska bort, så är det bara. 
 
//Hon som ligger bra till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark