Nu har jag fått..

.. några dagar på mig att tänka igenom min diagnos och börjar smått acceptera den. Det suger verkligen men jag får försöka se det som så att jag nu har en verklig motivation till att kämpa på med vikten. Jag har fått en förklaring till varför jag mår som jag gör och varför vikten varit ett sånt problem för mig. Nu gäller det att samla motivation och keep going! 
 
Efter förra veckans motgång där vikten gick upp har jag nu blivit av med det och lite till. 10,8 kilo minus totalt och invägningen är inte förrän på tisdag. Det ser ut att kunna bli 2 kilo minus på en vecka vilket som sagt betyder att jag fått bort det jag gick upp och lite till. Dessutom når jag med största sannolikhet minus 11!. 
 
Har även bestämt mig för min nästa tatuering. Tänkt på det rätt länge nu men efter diagnosen är jag ännu mer säker på att det är den jag ska ha. Nu ska jag bara boka tid också. 
 
//Hon som inte tänker gräva ner sig i diagnosen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark