När motivationen tryter

I morse va det inte kul att gå ur sängen. Det såg ut att bli en sån dag när jag bara vill äta allt och strunta i allt vad träning och plugg heter. 
 
Men icke sa nicke! Här sitter jag nu nästan 3 timmar senare och har ätit havregrynsgröt till frukost, pluggat två timmar, skrivit peppande citat och mitt nästa delmål på små lappar och tejpat upp dem runt om i huset. 
 
 
Hittade dessutom denna bilden när jag googlade citat;
 
Det ser sååå vidrigt ut och nu känns de där 12 kilona bra igen vilket innebär mellan 24-26 sådana äckelklumpar.
 
Katarina 1, de där dumma små rösterna 0!
 
//Hon som får lättare och lättare att stå emot latmasken


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark