Motivations-inlägg!

Kände att det va dags att samla lite motivationsbilder i ett och samma inlägg. 
 
Vänster: Start Januari 2014. Höger: I Mars. 
 
Vänster: Start Januari 2014. Höger: Sluter på Mars/början på April. -10
 
Skiljer 3 veckor mellan dessa bilder, den till vänster är tagen i slutet på Februari och den till höger i mitten på Mars.
 
Vänster: När jag fick hem skinnjackan i februari. Höger: Igår. Syns inte så bra på bilden men det ser ut som ett tält på mig och det är inte alls snyggt längre. Trodde inte jag skulle "krympa" ur den så fort. Suck. 
 
Nu närmar jag mig minus 12 med stormsteg och minus 60 cm nästan. Efter det kör vi på minus 15. Ska ha fått bort 15 innan Ullared i början på Maj, så är det bara! Så nu blir det en pw i det kalla och tråkiga vädret.
 
//Den som sa att det inte är dyrt att gå ner i vikt har inte behövt köpa ny garderob flera gånger om.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark