Just nu..

.. är det lite kämpigt. Kroppen har lagt på sig lite i vikt trots att jag ätit bra och rört på mig. Med största sannolikhet är det den tiden i månaden eller så är det för att min IBS-spökat lite den senaste tiden. Men det är ändå lika irriterande. 
 
Måste försöka hålla motivationen uppe ändå. Får inte tappa greppet bara för att det går lite trögt, för då vet jag att jag kommer gå upp mer. Har sagt det länge nu men nästa vecka ska jag verkligen ta mig i kragen och skaffa mig ett gymkort, börjar tröttna på att bara promenera och tror det kan vara bra att tona kroppen och motverka sladder som lätt dyker upp när man går ner en hel del. 
 
Nästa två delmål:
1.) 2 kilo på 2 veckor = totalt 15 kilo. Ska ha gått ner 15 tills Ullared och det borde bli om ungefär 2 veckor.
2.) 7 kilo på 10 veckor = totalt 20 kilo. Den 1:e Juli har jag hållt på med vikten i 6 månader och det hade suttit riktigt fint att ha tappat 20 kilo under den tiden. 
 
//Hon som inte får de resultaten hon vill


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark