Detta året tycker jag..

.. om påsken. Med två dagar avklarade, och två dagar kvar ligger jag rejält på minus sedan förra veckan och invägningen är inte förrän på måndag. Kan jag hålla denna flytet i två dagar till kommer jag bli väldans mycket happyface. 
 
Det är för övrigt snart 3 veckor sedan jag åt godis sist och visst kan jag bli sugen lite då och då men nu mera jag kan gå och göra något annat så släpper det. Jag vet ju att jag ändå bara mår dåligt av att äta det. Särskilt lösgodis. Min mage verkligen hatar det, får så fruktansvärt ont i magen av det. Så det är värt att låta bli det bara för att slippa magont om inte annat. 
 
//Hon som snart ska ge sig ut på en promenix


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark