Jävla sjukdomar!

I 6 veckor nu har jag åkt på det ena efter det andra.. Förkylning, influensa, stukad fot, bihåleinflammation och massa annat.

Har inte kunnat träna alls i princip.. 
Startade först en annan blogg om kampen för att minska i vikt och få bort kilona som attackerade när jag gick på anti-depressiva. Men tog bort den igen och använder den här bloggen till det också. 

Nu har det gått 1 månad och trots att jag inte kunnat röra på mig har jag gått ner 1,5 kilo och minskat totalt 6 cm.
Hade velat se mer resultat men är ändå nöjd trots omständigheterna!

Nästa vecka är det dags för operation (inte relaterat till vikten) och jag börjar bli duktigt nervös! Hoppas på att de inte hittar något. Men det lär jag få ta då.

Idag ska jag fortsätta kurera mig framför xboxen och ikväll blir det kinamat och film med den bästa sambon i världen. Vi har varit tsm i snart 8 månader och bott ihop i ungefär 6 månader. Han gör mig galen ibland men kärleken har aldrig varit såhär underbar!

// Hon som har en väldans otur!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark