Kaos och längtan!

Har varit lite kaos i min skalle den senaste tiden. Bott själv i 7 månader nu och det är inte lika kul längre. Trots vänner, familj och pojkvän blir det ensamt. När man dessutom inte träffat sin pojkvän på nästan 2 veckor suger det ännu mer. Men vad gör man inte för jobb, sjukdom och lite annat smått och gott. Spenderade i alla fall ett dygn hemma hos mamma och det kändes bättre men nu känns det sådär igen. Och jag får vänta tills på söndag innan jag får somna i mitt hjärtas famn. Aja får hålla mig sysselsatt så att dagarna går fotare.
 
Idag blir det jobbsök, städning, diskning och tvättning. Imorgon blir det en tur till Åstorp och på eftermiddagen är det lite  kvalitetstid med M&M som gäller. På lördag ska jag till Knutan med min far och kolla när han kör, and having a talk with him om allt som hänt den senaste tiden. Sen är det bara lördagkväll och söndagförmiddag som jag måste sysselsätta mig själv. Men det ska säkert bli bra. På detta sättet kan jag och Micke ses när vi har en månad på tisdag.
 
Nu ska jag återgå till att leta jobb så jag förhoppningsvis snart slipper sitta hemma själv om dagarna.
 
//Hon som hatar att sitta hemma själv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark