När man inte har..

.. något vettigt att skriva men ändå vill skriva något.
 
Är så vidrigt trött på att söka jobb och försöka hålla koll på vikten. Är så vidrigt trött på att sitta hemma och glo.
Försöker roa mig med att planera årets julklappar lite smått. Måste försöka få ut så mycket som möjligt för så lite pengar som möjligt. Till skillnad från tidigare år har jag ingen aning om vad jag ska ge bort i år. Tur man bara har 4 stycken som ska ha julklappar i år i alla fall. Eventuella byten med vänner får bli genom någon form av julklapps-spel då jag inte har råd att ge mina vänner något större. Vilket är sådär lagom trist men vad gör man inte när man är arbetslös och inte har någon inkomst.
 
Aja det löser sig!
 
//Hon som borde fortsätta söka jobb


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark