Det är sjukt..

.. hur mycket en människa kan förändra en på så kort tid. Hur mycket en ynka liten människa kan få en att tvivla på sig själv så mycket. Hur en ynka människa kan få en att tro att det är en själv det är fel på och att man borde höja dosen på sina anti-depp.
 
Varit utan "honom" i 1 ½ vecka nu och det är sån sjuk skillnad på mitt humör. Jag gråter inte längre, jag känner inget behov av att höja mina mediciner och framför allt så skrattar jag igen och jag oroar mig inte längre för att jag ska göra något fel. 
 
//Hon som är fri och lycklig
 

Postat av: Malin

Bra gumman att du e glad & mår bra igen!<3.. Du förtjänar inte att må dåligt o känna dig dålig m.m! För du e alltid bra & fin människa! MÅnga människor lever på att trycka ner andra,! O förstöra ens liv!

Dom skiter i en totalt! & dom visar ingenting!!..

Du e värd bättre! EN dag kommer THE BIG LOVE in trampandes i din lägenhet & i ditt liv!..<3

Kram <3

2012-10-17 @ 23:02:24
URL: http://sweetyfree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark