Sinnessjuk vecka!

Har en helt galen vecka framför mig. Men den ska bli helt underbar faktiskt!
Idag va det först några timmar i skolan, sen fick jag besök av Jocke på eftermiddagen.

Imorgon blir det skolan några timmar och sen ska jag fika med Anders.

På onsdag ska jag käka frukost med Jocke och ta tag i handling av mat som verkligen måste göras.

På torsdag är det psykologdags på morgonen och på kvällen är det infomöte på en av utbildningarna jag sökt.

På fredag blir det sovmorgon och plugg. Sen på kvällen blir det TGIF med Frida med god mat och massa catching up.

På lördag blir det plugg of doom.

Och på söndag blir det picknik med mina sötnosar.

Det är vad kan kallar en bra vecka!
Måste bara komma ihåg och ringa jobb också bara! Och lite andra samtal men det blir nog bra.

// Hon som tycker om att umgås med folk, för tillfället haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark