Många järn i elden!

Mycket på gång i mitt liv som vanligt!

Igår började med att jag pluggade och tittade på förhäxad. Sen blev det Center Syd med Evelina, Therese, Kim och Kims son Elias. Hur mysigt som helst och galet många skratt. Var borta i 6 timmar eller något liknande så kom hem sådär lagom till maten och att krypa ner i soffan och titta på film.

Idag är det Ikea med mamms som gäller och sen kommer resten av veckan vara ännu mer full av framför allt skola!


Dessutom strular min mobil och alla mina sms kommer inte fram och ibland får jag inte alla sms heller!


//Hon som måste skynda sig lite

Postat av: Malin/ Ung mamma till Tvillingar

Jotack det har jag märkt!!. Messade dig igår men utan något svar ännu:(...<3

2012-05-19 @ 10:39:48
URL: http://sweetyfree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark