Jag är helt..

.. slutkörd. Det gör ont i själen.

Dålig inkomst de kommande två månaderna, extra utgifter, utnyttjande (både av mig och från mig), människor som bara bryr sig om sig själv, människor som inte ens kan säga tack, människor som använder mig för att själv må bättre, uppsägandet av en människa i mitt liv som jag inte vill ha att göra med men som ändå är en stor del av mitt liv, stressen och ångesten över att kandidatuppsatsen ska vara klar om 2 veckor, mitt nya destruktiva beteende.

Ångesten är helvetisk och för var dag som går stänger jag av mer och mer, blir mer destruktiv för var dag som går och jag orkar inte sköta alla mina måsten.

Tack gode gud att jag ska till psykologen imorgon.


//Hon som känner sig så jävla utnyttjad och ensam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark