Freitag!

Fredag idag igen. Tycker det blir helg hela tiden. Kan dock vara för att jag typ bara skriver uppsats hela tiden och nästan aldrig är iväg i skolan. Fredag hella vecka med andra ord.

Idag har jag varit nere på stan med min kära kusin. Shoppat lite till henne och ätit lunch på Maddes. Nu är jag hemma igen och ska plocka ihop saker jag behöver i helgen, välja kläder till ikväll och varva ner lite. Ikväll blir det nämligen hem till kusinen igen och mysa med lite folk. Sen hämtar min mamma mig vid halv elva på kvällen. Sover hemma hos mamma och pappa och på lördag blir det biltävling i Kristianstad!

Fullbokad helg igen. Sista helgen nu innan uppsatsen ska vara klar för sedan måste det verkligen fokuseras på det!

//Hon som har klädkris som vanligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark