Efter regn..

.. kommer solsken. Så efter allt må dåligt och sjukdommar och sånt tjafs denna veckan gick jag igår ut och åt med en gammal tjejkompis. Det blev T.G.I.F i Malmö. Nom nom nom säger jag bara. (Bilder kommer i ett senare inlägg). Det var jätte mysigt och kul att träffa henne igen. En kväll jag definitivt behövde.

Idag ska det storhandlas, har nada mat hemma. Mamms kommer in till mig vid 10 oxh ska hjälpa mig eftersom jag fortfarande har ont i mina revben. Dessutom är det alltid mysigt med lite mamms-tid. Sen efter det ska jag bara plugga och ta det lugnt. Blir en hemmakväll för mig idag. Inte varit hemma och tagit det lugnt helt för mig själv en enda helg sedan jag flyttade hit känns det som. Eller ja kanske en lördag och en fredag men jag har ändå bott här i två månader nu.

Nä om man skulle bruka lite allvar..

//Hon som är glad att det blir handling med bil i denna blåsten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark