Det var mycket..

.. på gång igår. Först var jag ute och power walkade i en timme. Hem och duscha och gå och handla frukost. Sen blev det lite frukost mys framför tv'n en liten stund. Därefter skulle jag cyklat ut till ÖoB men Malin ringde mitt i allt så cyklade ner till henne istället. Gick till en djuraffär med henne och Anders, gick ut till Öob med dem. Tillbaka hem till Malin och lämna saker och hämta saker och hämta djuren sen upp till djuraffären igen. Därifrån cyklade jag hem.
Var hemma i två timmar och käkade. Sen tog jag bussen ner till Malin igen på kvällen. Så blev det majbåls-mys på standen med typ halva staden. Stannade kvar hos Malin en stund innan jag stack hem. Fick också med mig hennes ena kisse-katt hem. Ska passa henne nu då det verkar som den andra kisse-katten ska ha bäbisar.

På tal om katt, hon ligger i mitt knä och sover as we speak. Ser fram emot att hitta min egen lilla katt sen. Galet mysigt att slippa vara helt själv!

Dagens planer är plugg nu någon timme. Städa undan lite och sen vid 17-tiden kommer min familj och äter middag hos mig. Familj och djur här, nästan som innan jag flyttade med andra ord. Mysigt!

Nä om man skulle..

//Hon som måste plugga

Postat av: Emelie

Slowly you're getting dragged into the marvellous world of cats. Once you're in, you'll never get out. ;) Jag som mindes att du tyckte att missar var läskiga. ;P

2012-05-02 @ 06:04:46
URL: http://otomeyokai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark