Dagens planer!

Nu först är det psykologen som gäller! Råkade bli lite väl tidig ner till Lund så får snällt sitta här och vänta ett tag innan men som tur är så är ju vädret helt underbart!

Sen när jag kommer hem så blir det lite katt-gos. Vet att hon klarar sig själv men tycker ändå inte om att lämna henne helt ensam. Den otroligt gosiga lilla tjejen! Och Emelie; ja jag tycker fortfarande katter är lite läskiga men rädsla ska övervinnas för det är lite väl ensamt att bo helt själv efter att ha bott i min familj i 23 år haha.

Sen efter det ska jag ner på stan och mysa med kusinen. Ska bli kul och som sagt; vädret kunde inte varit bättre för sådana planer!

//Hon som måste dela med sig av situationen som gör henne ledsen med psykologen idag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark