Tungt beslut!

Igår fattade jag efter många om och men ett ganska tungt beslut. Det va med tungt hjärta jag berättade. Berättade för henne att vi bara är vänner och att det inte kommer bli mer än så.

Love her til' death men det ville sig bara inte. Jag har inte ork att befinna mig i ett förhållande just nu och som det känns i magen kommer jag inte vara det på ett bra tag fram över. Några av de andra sakerna som spelade in i mitt val är delas avståndet, dels att vi var för sig har så galet mycket vi själva måste reda ut i lugn och ro och dels för att det inte kändes 100% rätt, inte för mig i alla fall.

Som jag skrev har jag verken ork eller lust att ha ett förhållande just nu, vill bara va för mig själv, umgås med vänner, festa, ha kul och leva livet. Jag vill uppleva saker själv, jag vill klara mig själv, jag vill kunna va lycklig med mig själv.

Därför börjar jag redan ikväll men en utgång i HBG med finaste Mattias, finaste Miranda och eventuellt lite andra människor. Kläder är valda, smycken är framlagda, duschen är avklarad. Nu ska jag bara söka lite jobb, sen göra mig i ordning för att åka upp till dem i Höganäs för lite förfest och sen blir det utgång! Och för en gångs skull ser jag fram emot att komma ut och festa, Ska bli skönt att inte sitta hemma och tänka utan bara få njuta av livet i stället!

//Hon som hatar att noppa ögonbrynen dock!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark