Plugg, handling..

.. och fortsatt uppackning.

Idag har jag galet ont i skallen. Men det hade jag inte riktigt tid med. Nu på förmiddagen har jag skruvat ihop mina köksstolar så jag kunde sitta vid bordet i köket och äta frukost. Jag har plockat undan allt i köket och jag har tagit hand om disken. Jag har även burit ut massa skit som skulle slängas.

Nu sitter jag och ska försöka plugga lite. Borde egentligen åka och köpa huvudvärkstabletter men orkar inte ge mig ut än. Får göra det senare, måste ändå köpte lite andra småsaker jag glömde igår.

Sen ska jag väl plugga lite till. Har en sak som ska vara klar tills imorgon som jag bara är halvvägs med. Ikväll ska jag även plocka upp alla mina kläder tänkte jag så jag kan hitta något imorgon när det är dags för skola. Och så ska jag laga mat. Måste ha mat med i skolan imorgon så ikväll blir det något med köttfärs. Inte riktigt bestämt vad än dock!


Trött, skallebankig, morgon frisyr och osminkad! Jo då så atteehh!

//Hon som ska sätta lite fart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark