Gårdagen!

Igår var jag så galet ambitiös att det inte finns.

Gick upp 8 och fixade och donade i köket. Slänge skräp och vid 10 tiden satt jag mig och åt frukost. Sen spenderade jag 3 timmar med att plugga och efter det stack jag och handlade lite saker jag glömt. När jag kom hem bakade jag mig en scone och sen tog jag tag i att paka upp alla 7 flyttlådor med kläder. det tog sin lilla tid vill jag lova. Och efter det var klockan lagom mycket och dags att laga mat. Sen tittade jag på Familjen Annorlunda på tv och efter det när de va slut vid 9 började jag fixa och dona i resten av lägenheten eftersom mina päron kommer och hälsar på idag.

Idag har jag varit i skolan, kommit hem och tagit hand om disken. Nu bakar jag chokladkaka och efter det ska jag städa iordning det sista och ikväll kommer päronen och hälsar på och häjälper mig sätta upp lite saker på väggarna.

Bilder från igår:


Allt fick inte plats i garderoberna och varför ser ni på nästa bild.


Lagom fullt och då har jag ändå lite kvar hos mamma och pappa och en tvättkorg full.


Men jag gjorde galet god mat så jag va nöjd ändå. Köttfärsröra men morötter, svamp, creme fraiche, lök och kryddor. Med Snäck-makaroner, gurk-stavar och tomat-klyftor till. Och ett stort glass med isvatten med citronsmak.

Det ni!

// Hon som ska sätta lite fart nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark