Galet trött!

I två dagar har jag nu målet i min lägenhet. Igår blev det tak i hall, väggarna i hallen och taket i det stora rummet. I dag blev det en timmes maskerande med maskeringstejp, målat alla lådor i köket och två skåp och så blev väggarna i stora rummet målade.
Imorgon blir det skola för hela slanten och plugg på kvällen. Måste ju hinna med lite sånt också.
Sen på onsdag ska jag måla väggarna i hallen och stora rummet en gång till, ska försöka hinna med garderoberna och på torsdag ska skåpen målas.
Sen på fredag får jag måla skåpen igen och efter det ringa bovärden så han kan ta en titt på det och så blir det flytt till helgen!

Skolan får bli lidande denna veckan men det kan inte hjälpas. Fått pluggat en timme nu ikväll iaf sedan jag kom hem från lägenheten! Nu ska jag sjunka ner i soffan och bara va, är så galet trött och har cp ont i ryggen!



Såhär ser det ut än så länge. Det ska va ljus lila men ser mer ut som blått. Aja det blir nog bra när det är färdigt!

//Hon som är helt slut

Postat av: Jamie

Det kommer bli så galet fint! <3

2012-03-05 @ 19:48:56
URL: http://becomingthenewme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark