Före och efter!

Måste ju ha ett glatt inlägg idag i alla fall känner jag, så jag tänkte visa er före och efter bilder på hur min lägenhet ser ut nu när jag spenderat tre dagar med att måla helt själv. Jag har gjort ett jäkligt bra jobb måste jag säga.

Före:






Det stora rummet var vitt men galet mycket fläckar, både i tak och på väggar.
Hallen var någon ful aprikos/laxfärg och vitt tak, även här med fläckar i överflöd.
Syns inte så bra på bilderna men ni får lita på mitt ord.

Efter:








Nu mera är hallen helt vit, både tak och väggar. Och toalettdörren är som sagt i tidigare inlägg på plats!
Det stora rummet är nu mera ljust lila med vitt tak. Och ja jag vet att det ser blått ut men kameran på ajpånen ville tydligen att det skulle se blått ut!

Imorgon blir det lådor, skåp och lister som ska målas!

//Hon som snart är klar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark