Dåliga dag..

Usch idag är en sån dag. Allt gör mig irriterad och ledsen. Hjärtat har gått in i hjärtklappnings-mode och ångesten kramar om magen. Vill bara köra fingrarna i halsen och spy ut allt det onda.

Dock finns det ljusglimtar till och med idag. Jag har fått målat klart allt utom mina skåp nu. Helt själv. Känner mig sådär lagom duktig och händig. Dessutom kom min toalettdörr idag. Dock va killarna som skulle sätta in den sådär jobbigt söta och själv sprang jag runt osminkad, skabbig och i linne och långkalsonger med massa färgfläckar på. Bra timing liksom. Kunde de inte kommit en dag när jag faktiskt va i ordning gjord. Aja nu har jag min dörr iaf.

Nu ska jag försöka få mitt hjärta att sluta slå cp och få pluggat lite. Imorgon blir det sista målningen!

//Hon som är trött på att måla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark