Bild-inlägg!

Orkar inte skriva något vettigt nu på kvällen så gör en bild-inlägg istället för att uppdatera er lite om vad som händer i mitt liv!


Min minska syrra har samma bok sista året i gymnasiet som jag hade sista året i gymnasiet. en mindre rolig bok vill jag lova! Fick lite ångest när jag hittade den hemma hos mamma och pappa!


När jag var ute och gick med Tazze-man idag och insåg att jag kommer sakna min lilla ragg-munk!


Städ-saker i rosa livar upp stämningen lite!


Har börjat flytta in lite saker som kan va bra och ha när man är där och fixar och donar och nä då, jag gillar inte alls rosa! Vänta bara tills ni får se hur mycket av min köksutrustning som också är rosa!


Och sista bilden för att den gjorde min dag!

Nu blir det sängen för fröken Dürholt. In till mitt nya hem imorgon och möta upp David vid 10 så jag får sällskap när jag städar det sista. Sen kommer mamma och pappa och säger hej och hjälper mig reda ut vad vi behöver till renoveringen. Och så ska det handlas massa saker. Sen på kvällen blir det släktkalas!

//Hon som längtar efter att bli klar att flytta in och efter efterlängtat sällskap av J!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark