Äntligen!

Nu har jag bott här i snart 3 veckor och nu äntligen kommer de idag och ska fixa de sista sakerna som jag påpekade för 3 veckor sedan. Idag ska jag förhoppningsvis bli av med röklukten som sprids upp i min lägenhet från lägenheten under min. Håller tummarna för det! Och så ska det läggas silikon runt karmarna i badrummet. Det är ju lätt fixat så det förväntar jag mig att de gör utan problem. Det som gör mig mer nervös är själva röklukten. Men det kan ju inte bli sämre iaf!

För övrigt är jag ganska osocial för tillfället och orkar inte riktigt prata med folk eller skriva blogg. Därav den otroligt dåliga uppdateringen av mig den senaste tiden!

Nä nu ska jag börja plugga och vänta på att klockan blir 10 så hantverkarna kommer.

//Hon som äntligen kan så sova i lugn och ro på morrnarna utan att behöva oroa sig för när hantverkarna kommer.

Postat av: Malin

Du e inget annat än människa gumman<3.. Alla mår vi dåligt någon gång då o då!. Ibland mer, o Ibland mindre!!..

Men du vet vart jag finns om du vill prata gumman så kommer jag som ett skott ( Så gott jag kan )..



Älskar din finaste katta<3

2012-03-29 @ 09:59:28
URL: http://sweetyfree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark