Veckans enda lediga dag!

Är idag. Sitter just nu och skriver på c-uppsatsen. Den ska lämnas in igen i mitten på Augusti så måste börja ta tag i den. jag jobbar som ett as och Sara segare lite. Men nu jäklar måste vi komma igång. Jag har redan fixat en hel del men det är en hel del kvar. Men det ska nog gå!
 
Sen när jag är klar med uppsatsen ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Sen blir det gå ner i stan och ta bussen ut till Saxtorp. Ska handla med min lilla mamms ikväll! Blir att kombinera nytta med nöje. Ska ha min sista godishelg den här helgen också. Sen får det fan vara nog. Nu när skolan i princip är över kan jag släppa det och koncentrera mig mer på vikten igen.
 
Dessutom är det nu bara 1 ½ månad kvar tills jag ska tatuera mig! PEPPEN!
 
//Hon som ska fortsätta med uppsatsen
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark