Tid över..

.. är väldigt sällsynt just nu. Jobbade måndag-torsdag. Är ledig idag men har massvis att göra. Och bara för att göra saken ännu bättre kommer jag komma försent till det första på listan för att folk segar på bussen och inte vet vad för biljetter de ska ha! Aja det är ont väder iaf. Sen blir det jobb lördag-måndag. Delad tur på lördag dessutom. För er som inte vet innebär det att jag först jobbar 6.45-13.00. Sen är jag ledig till 16.00 och så jobbar jag igen mellan 16.00-21.00. Det är en delad tur!

Nästa ledighet än inplanerad tisdag-onsdag nästa vecka. Ska bli skönt att få vila upp sig lite och försöka bli av med denna dubderförkylning jag drar på.

//Hon som inte vet vad sommarledighet betyder längre



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark