Öhm okej..

Det första öhm'et. Jag gillar det nya upplägget på blogg.se här när man är inloggad och ska hantera sin blogg. Lite rörigt men ganska snyggt. Lär mig det nog rätt snabbt.

Det andra öhm'et är att en människa jag hade att göra med i början av året, som försvann för att vi hade olika syn på livet, börjat krypa tillbaka in i mitt liv. Jag har inte ändrat inställning och det borde personen förstå själv. Aja återstår väl att se vad människan egentligen vill mig.

Nu ska jag strax ut och gå en runda med en vän i regnet och sen ikväll blir det inflyttningsfest hos Mattias och Miranda. Hade för övrigt en kanon kväll med Mattias, Miranda, Evelina och Olle igår på midsommarafton!

                                                                                                                      //Hon som älskar sina fina vänner


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark